maandag 25 juli 2011

Erengue en de trekker

Als ik Erengue zou moeten omschrijven is het eerste wat in me opkomt, lief. Ik zou graag als eerst zeggen mooi, maar om eerlijk te zijn moet dat waarschijnlijk nog tot bloei komen. Hij wordt gelukkig wel gaandeweg steeds mooier, maar daarbij ook steeds groter. Ik denk ook dat dat dus na lief komt, groot. Nog wat karakterkenmerken die bij Ern horen zijn onder anderen nuchter en vanaf vandaag ook onbevreesd toen mijn broertje de wei ging maaien met de trekker... Die ERG interessant was!


Kesly kwam vandaag de wei voor me maaien en ondanks dat die andere twee paniekzaaiers geen seconde in de buurt van de trekker wilde komen vond Erengue het des te interessanter. Kijk en geniet hoe Erengue de trekker even een apk beurt geeft :-D

Ja de voorband zit nog goed vast (getest met tanden en al...)

Hangt het maaibord goed?

Even kijken of alles nog goed zit...

Daarboven ook alles nog in orde???

Deze trekker is volledig hufter-proof bevonden door paardenpolitie-Erengue en oke bevonden om zijn wei te mogen maaien. Kesly nam 'ie er dan maar voor lief bij, jammer dat die geen snoepjes bij zich had! 

Dit wordt mijn bomproof-daar-kun-je-alles-mee paard, nog makker als Pepe, wie had dat gedacht... Iedere keer als ik naar hem kijk smelt mijn hart weer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten