maandag 19 december 2011

Tekenhobby


Al zo lang ik me herinner teken ik erg graag. Jaren lang kwam het er eigenlijk niet van maar vorig jaar heb ik mijn hobby deels weer op kunnen pakken en wat leuke materialen aangeschaft. Dit was ook het moment dat ik ben begonnen te tekenen met pastel, er ging werkelijk een wereld voor me open! De afgelopen tijd kwam er wederom weer erg weinig van maar nu de kerst naderde leek het me een leuk idee om Ageeth een portret van een van haar paarden te geven als kerstkado. 

Zo gezegd zo gedaan, na wat omzwervingen voorzag Trinke me van een mooie geschikte referentiefoto en ging ik aan de slag, bijgevoegd het resultaat. 

Nu ik m'n potloden en krijt weer vast heb gehad kan ik eigenlijk niet wachten om weer wat te maken. Gelukkig heb ik nog wat opdrachten 'on hold' liggen en zijn er nog wel wat mensen die ik blij kan maken met een mooi portret. Zodra m'n scriptie klaar is (hopelijk deze week!) zullen mijn spaarzame vrije avonduurtjes dus wellicht besteed worden aan mijn creatieve hobby.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten