donderdag 14 juli 2011

Kudde compleet

Na de castratie van Erengue was het verplicht wachten en aftellen totdat het laatste overtollige beetje testosteron uit zijn lichaam verdwenen was en de laatst overlevende zaadjes niet meer levensvatbaar waren. Volgens de dierenarts 4 tot 6 weken... Dat viel even tegen! Zeker omdat ik me er zo op verheugd had om ze gezellig bij elkaar te parkeren en zo 'mijn' kudde compleet te hebben. Pippie en Bert horen er natuurlijk ook bij maar door omstandigheden zijn die beiden verhinderd voor deze samenkomst, Pippie door haar afscheid een aantal weken terug en Bert door zijn suiker intolerantie, het arme kind mag dus gewoon niet op de wei.

Vorige week dinsdag was het dan zo ver. Eigenlijk was het die dag erna pas exact 4 weken maar omdat ik het toch niet kon laten had ik de dames al een aantal keer laten 'neuzen' met Ern en omdat beide partijen weinig spannends deden vond ik het wel tijd worden om eens te kijken ze bij elkaar te zetten. Aangezien Pepe de perfecte kandidaat was om als eerst te gaan (ze is de baas én laat zo'n kleine snotaap al helemaal niet op d'r klimmen) hebben we het er maar gewoon op gewaagd... En wat bleek, het ging perfect! Pe bij Erengue in de wei geparkeerd, een paar keer een tikje gehad dat 'ie niet te opdringerig moest doen en het was een uitgemaakte zaak. Dus toen Bright-One er maar bij, gelukkig had 'ie bij deze dame al wat meer aanspraak, zo werd er al snel wat afgesnuffeld en gekroeld.

Nu ongeveer een week of twee na dato leven deze drie bij elkaar alsof ze nooit anders gedaan hebben en altijd al bij elkaar gehoord hebben. En ik weet dat dat zo is, het liefst zou ik er zelf met m'n tentje bij gaan liggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten