zondag 4 september 2011

Awesome links

Oke, een beetje rare titel maar hier kwam ik op na het zien van een filmpje op www.TED.com van Neil Pasricha, de oprichter van de website 1000awesomethings.com. Kijk, dat is eens to-the-point bloggen! De twee voornaamste titels die ik hier nu wilde noemen gelijk al in de eerste zin.


Gelukkig zijn er nog wel meer leuke en interessante links die ik graag wil delen. Niet persé paard gerelateerd maar wel pagina's die ik erg graag bezoek en eindeloos op rondstruin...

Als eerst www.thepioneerwoman.com. Een fantastische kookblog waar verukkelijke recepten stap-voor-stap met prachtige foto's uitgelegd en omschreven staan. De site behandeld ook nog andere onderwerpen maar ik kijk altijd alleen op het 'kook' gedeelte :-)

Dan www.froot.nl. Ik zou eigenlijk niet eens weten hoe ik deze site moet omschrijven maar kijk er eens op en je snapt wat ik bedoel. (Lekker plaatjes kijken!)

www.instructables.com/ is een site waarop 'instructies' staan voor zowat alles wat je kunt maken, echt hele grappige dingen staan er tussen :-)

De site www.cuteoverload.com heb ik volgens mij al eens eerder geplaatst (of in ieder geval foto's ervan) is echt de beste cheer-up site die er bestaat. Voel je je down? Surf dan naar cute-overload en je bent er binnen één pagina weer bovenop!

Nog een site met prachtige foto's is www.weheartit.com. Fantastisch, kan hier eindeloos op zoeken en rondkijken. (Typ alleen al eens zoekwoord: "Horse" in en kijk wat een prachtige foto's er tevoorschijn komen!



Hier drie leuke links die vrij veel op de website Ted.com lijken, beetje dezelfde insteek. Erg interessant!
bigthink.com

poptech.org

www.bilconference.com/

En last but centainly nog least, voor iedereen die graag online tv series kijkt (wie eigenlijk niet, toch?) is dit echt de beste site EVER! www.free-tv-video-online.me. Alle series, van Desperate Housewives, Sex and the City, As The World Turns, en Dexter tot CSI (alle varianten) zijn er op te vinden. Alle afleveringen, ook de nieuwste, staan er op. In één woord: geweldig. Films kun je er trouwens ook kijken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten